This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Фото та відео

Интернет реклама УБС
Статистика сайта


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Интернет реклама УБС

Плакати. Актуальність і сфера вживанняПлакати завжди сприймались як великоформатне, помітне зображення з текстом агітаційного характеру. Призначення плакату не змінилося і по сьогоднішній день, але актуальнiсть i сфера вживання значно зросла. Для населення вони виконують дві основні функції: пізнавальна (отримати конкретну інформацію про подію або продукт) і емоційна (естетичне задоволення від картинки). Щоб інформація не лише доходила до читача, але і глибоко осідала в його голові, текст має бути коротким і лаконічним, а зображення – яскравим, помітним і заманюючим. Оперативна поліграфія передбачає мінімум деталей і максимально короткі терміни друку, що ризиковано і може стати результатом бездумного штампу. Тому Ви повинні чітко бачити майбутній плакат онлайн ще на стадії розробки дизайну рекламного плаката, щоб зображення підштовхувало на образні трактування, а виріб в цілому був дієвим, відповідав вимоги до макетів і зацiкавив глядача.
Як зробити, щоб плакат був актуальним і продаючим? В першу чергу, поважно продумати концепцію . На даному етапі мається на увазі правильний вибір зображення, наділ виробу художньою мовою, інакше, він просто стане словесним гаслом. Можливо, це буде ціла серіяфотопостери, що поступово впливають на глядача. Головним завданням художника буде гармонійне об’єднання текстової і образотворчої частини. Наприклад, ми не можемо рекламувати вироби механічного заводу на фонi морського пейзажу. Проте, є виключення, коли навіть яблуко може символізувати вiдомий бренд
Специфіка створення плаката несе дуже складне смислове навантаження, відхилення від якої може привести до елементарного формалізму. Захопленість, бажання, зацiкавленнiсть – це ті відчуття, що повинні виникнути у задумливого перехожого побачивши «правильний плакат». Важно пам’ятати, що за допомогою рекламного плаката продавець спілкується з потенційним покупцем. Навіть недосвідчений торговець зможе прочитати прихований підтекст: «Зупинися! Прочитай! Купи!» – так діє плакат. Його можна розмістити на вулицях міста, в торгівельних центрах, магазинах, що підвищує його актуальність на ряду з іншими способами рекламування товару.
Сфери вживання найрізноманітніші, основні з яких: реклама (товару, послуги, кіно, майбутньої події або виставки), політична агітація, соціальна галузь, особисті потреби (поздоровлення, дарунки, визнання).


Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС
website 7 из 10 на основе 71 оценок. 34 пользовательских отзывов.